2017年5月25日星期四

《2折入主半島酒店》

大酒店集團(0045.HK),係半島酒店嘅母公司,集團已經成立150週年,並係香港、北京、紐約、芝加哥、東京、曼谷、馬尼拉、上海、洛杉磯、巴黎等十個城市經營半島酒店。

分析大酒店集團(0045.HK),唔可以齋睇酒店業務,因為酒店業務一啲都唔吸引,正如佢1995年上市,當時股價9元左近,22年後,股價依然得9元,廿幾年嚟得個桔。不過唔緊要,大酒店性感之處係佢手頭上的優質資產。

大酒店(0045.HK)手上優質資產如下:

-. 「淺水灣影灣園」,前身係淺水灣酒店,其後改變土地用途,現為99.6萬平方呎嘅海景豪宅(另商場6.2萬平方呎),合共105.8萬呎。集團公布估值為169億元。咁計返呎價都係1.6萬蚊一呎,諗下就知冇可能,呢個價根本係吹水價,嚴重被低估。用鄰近嘅「麗景園」作reference,麗景園trade緊2.7萬蚊一呎。有乜理由同區嘅影灣園會低水40%?如果用2.7萬蚊一呎去計,咁單是影灣園已經值270億,仲有影灣商場未計數,咁淨係淺水灣呢舊資產最少都值300億,保守估計,係現在大酒店(0045.HK)市值嘅2倍!

-. 「香港半島酒店」,位於梳士巴利道嘅半島酒店建成於1928年,當時為一戰後的復甦期,建築成本300萬,現在估值為120億。附近重建中嘅新世界中心估值為300億,半島嘅估值就算打個5折,都值150億,更何況咁靚嘅位,又點止150億?集團明顯要禁低旗下物業的估值!

-. 「聖約翰大樓」,位於中環花園道,樓高21層,是山頂纜車嘅總站,集團給出最新估值為10億。我用最近成交嘅一線商業大厦價作reference:
👉🏻「美國萬通大厦」,位於灣仔告士打道,樓高28層,於2016年以125億成交。

👉🏻「大新金融中心」,位於灣仔告士打道,於2016年以100億成交。

👉🏻「夏愨大廈」,位於灣仔告士打道,樓高27層,其中16層計劃以80億出售。

👉🏻「中環中心」,位於皇后大道中,樓高73層,其中75%權益計劃以300億出售。

因此,中環及灣仔一帶的甲級地段寫字樓,成交呎價係3-4萬元。那麼,「聖約翰大樓」總面積為71,400呎,對應估值為21-29億,並非集團透露的10億。

淨係呢幾項香港物業,估值最少高達470億,係市值嘅3.3倍。當中還未計及「山頂凌霄閣」,「紐約,王府,東京,芝加哥,曼谷,馬尼拉,巴黎,比華利山的半島酒店」,加加埋埋,大酒店總資產最少值620億,呢個估值已經相當保守。對應返,大酒店(0045.HK)真實PB只有0.22倍。

信置早前用咗7億入股大酒店,我相信唔會單純為咗投資,So far 我咁大個人未見過「導彈射烏蠅」,入得去,肯肯定有後著,大酒店嘅資產實在太吸引,7億現金可揸住價值31億嘅資產,怕乜揸?嘉道理家族持股53.10%,擁有絕對控制權,要挑戰嘉道理家族就冇乜可能,但入咗局,就有機會俾壓力佢哋䆁放價值,到時,随便䆁售一件資產,特別股息分分鐘高過股價。各位,空穴來風,好戲在後頭,睇完戲,等收錢。

利申,持有大酒店集團(0045.HK)

#用最簡單嘅方法投資


廣告時間
白身公子Facebook page: (如喜歡嘅,請like&share)

https://m.facebook.com/hkcommoners/

2 則留言: