2017年5月26日星期五

《識買,緊係買太古B (0087.HK)》

太古,老牌英資綜合企業!佢一共發行905,206,000股A股(太古A 0019.HK), 以及2,995,220,000股B股 (太古B 0087.HK).太古A/B是同一間公司,AB股制度已是香港的歷史遺物,一股太古A股相等於5股B股, 但一股A股的投票權跟一股B股的投票權是同等的。

太古旗下業務包括: 地產,航空,飲料,海洋服務,貿易及零售。(有興趣可自行維基)

太古系,除咗地產業務外,其他都係豬頭骨,食之無味 棄之可惜。咁仲揀太古B?無他,因為抵買,計下數就知。

太古持有的上市公司分別有:
太古地產(01972.HK)  持股比例82%
國泰航空(0293.HK)   持股比例45%
港機工程(0044.HK)   持股比例75%

以2017年5月4日收市價,計算太古持有上述三間公司的市值:

太古地產 1489x0.82=1221億(港元,下同)
國泰航空 438x0.45=197億
港機工程 86x0.75=64.5億

因此,太古持有1482億市值的上市公司,若按持有的上市公司公平價值,太古最少值1482億。

第一個筍位嚟啦,現在太古A(0019.HK)+太古B(0087.HK)合共市值只有1061億,1061億連82%嘅太古地產都買唔到,因為單是太古公司持有的太古地產市值已經有1221億。換言之,除了可以折讓買太古地產外,其餘嘅國泰,港機,可樂,海洋,貿易的資產就係免費大贈送。

第二個筍位,原則上,太古A及B股嘅餡係一樣嘅,所以1股太古A等於5股太古B。但事實上,按市價13.1元的太古B計算,5x13.1=65.5,因此,太古B又和太古A相差13%,同樣的投票權,同樣的餡料,咁緊係買太古B(0087.HK)。

計完條數,太古B(0087.HK)實在太吸引,現價接近52週低位,非常適合逆勢投資,安全邊際大。

利申,持有太古B(0087.HK)

#用最簡單嘅方法投資

廣告時間
白身公子Facebook page: (如喜歡嘅,請like&share)

https://m.facebook.com/hkcommoners/

6 則留言:

  1. 繼續出這類文章,非常到位!

    回覆刪除
  2. 太古B,一直是我喜愛的股票,但近來表現,的確使我有點失望。
    看完文章,多了點信心,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信最壞時間已過,現在買入,向上空間遠高於向下

      刪除
  3. 廣告時間:

    我會keep住係Facebook page 出文,請follow 白身公子的page👇🏻👇🏻👇🏻

    https://m.facebook.com/hkcommoners/

    回覆刪除