2017年6月7日星期三

《敏華控股(01999.HK)真係做假數?》

敏華控股(01999.HK),高級沙發製造商,業務以北美市場為主,近年,超過50%收入嚟自美國。最入屋嘅brand 係"芝華仕",主打頭等艙沙發貴族系列,target 中高端消費者。

敏華嘅盈利能力好強,毛利率keep住係34%至42%,超曬班。四成毛利其實唔出奇,同業顧家家居(603816.SHA) 沙發毛利率都有41%。通常造假公司,盈利能力和財務狀況不相稱,那些公司聲稱年年大賺,卻沒有經營現金流,也沒有派息,呢種上市企業通常都係伏,最經典就係漢能(0566.HK),伏到出汁。

但敏華財務狀況穩健到不得了,債務除外,因為渾水就係針對敏華嘅債,話佢有隱藏債。撇除債務,佢財務狀況稱得上盈利能力,經營活動現金流入與淨利潤水平相當:
👉🏻FY2015  經營活動現金流 8億,利潤6億
👉🏻FY2016  經營活動現金流 16億,利潤13億
👉🏻1HFFY2017 經營活動現金流10.6億,利潤8.8億

因此,「經營活動現金流量/淨利潤>1」,現金流和淨利潤敏合。

派息都可以睇到上市公司有冇做假數,敏華派息超豪爽,2010年在港上市以嚟,平均每年派息比例高到60%,平均股息率達5%,咁多年嚟,淨係派息,都用咗38億現金,遠高於IPO時cap果15億,咁穩定派息嘅公司,買少見少。

仲有,敏華從2011年起,每年均動用賬上現金進行股票回購,累計回購約2.3億股股份,回購資金總額達到13.8億。

我真係好難相信敏華做假,如果做假,咁派俾股東嘅錢由邊度嚟?唔通真係借街數,用隱藏嘅債務嚟派息?咁無私真係第一次見,點都好,我傾向支持敏華係清白嘅。

利申,持有小量敏華控股(01999.HK)

#用最簡單嘅方法投資

廣告時間
白身公子Facebook page: (如喜歡嘅,請like&share)

https://m.facebook.com/hkcommoners/

2 則留言:

  1. 支持 我也很難相信1999造假 698與1999之間我是估698出事的 1999多年穩定派息我也相信係真係敏華財務好同對股東闊綽 我同樣唔信係借錢派息

    回覆刪除
    回覆
    1. 等待渾水份report 出咗先可以再講落去,表面證供支持敏華冇做數,但唔肯定渾水有冇查到底果浸

      刪除