2017年8月29日星期二

媽咪,點解香港後面要加 (中國) 嘅?

有個𡃁妹,係佢媽咪Set up新iPhone嘅時候問:「媽咪,點解香港後面要加 (中國) 嘅?」佢媽咪答:「係咁㗎,香港屬於中國嘅!」
係囉,𡃁妹問得啱,點解Hong Kong 要有 (China)跟尾? 由細到大,去旅行被問到 Where are you from,都係毫不猶豫答 from Hong Kong,答案簡單易明,唔會有任何附加地域。
但究竟幾時開始,我哋接受咗Hong Kong 後面加上(China),初頭都以為係門面嘢,不足掛齒,但久而久之,Hong Kong (China) 變成一個不可逆轉嘅意識形態。
我特別鐘意九十年代嘅香港,因為果陣時嘅香港好local,拍嘅戲、唱嘅歌,唔需要遷就人哋嘅口味,總之就係用最local嘅方式演出。話之佢聽唔聽得明廣東話,鐘意聽嘅,唔該自行學習我哋嘅語言,果陣時嘅Hong Kong 係真Hong Kong。
當年嘅港府亦好打得,九七金融風暴,大鱷索羅斯橫掃亞洲幾個大國,途經之地生靈塗炭,但嚟到香港就俾港府用外匯儲備挾死,令佢老人家老羞成怒。
Recall 歷史係想同大家講,香港,曾經好揪得!到咗千禧年,唔知邊條茂利提議食北水,成日話咩「背靠祖國,面向世界」,結果,北水係糖衣毒藥,食到陽痿。
Hong Kong (China),背靠了祖國,卻放棄了全世界!呢點唔難證明,你睇下香港有冇全球響朵嘅brand?? 我同你講,一個都冇。可能你會反駁,香港係靠金融搵食,冇brand 好正常。Ok,咁睇下港交所,自2010年AIA上市後,冇一間見得人嘅外國企業嚟Hong Kong (China) 上市,呢個地方已經淪為大陸佬嘅提款機,禁完就走,慘過公廁。
Hong Kong (China) 已經變曬質,係呢度,調查者同被調查者可以一齊研究調查方向,但社會覺得冇問題;係呢度,打住法治嘅口號,加插選舉確認書、DQ議員宣誓,但社會覺得冇問題;係呢度,用一個月糧買一塊階磚,然後不吃不喝供足30年,但社會覺得冇問題;係呢度,大部分 U grad 就即刻投考公務員,只求安穩,但社會覺得冇問題;係呢度,首富依然係果幾條地產佬,但社會覺得冇問題!
夫哀莫大於心死,老老竇竇,Hong Kong 已經唔存在,Hong Kong(China) 癈到嘔,China (Hong Kong) is coming soon.......

1 則留言:

  1. 人係有惰性,有「靠山」邊個想做生做死?香港係死係自己人手上、死於貪婪同怠於奮鬥創新…

    回覆刪除